معرفی لپ تاپ ASUS Zenbook 13 UX325EA


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 7 بهمن 1402
بازدید : 8788
نویسنده : کتابخونه


در میان لپ تاپ های مدرنی که برای کاربران حرفه ای طراحی شده اند، لپ تاپ 13.3 اینچی ایسوس ZenBook UX325EA-KG779 را می توان بهترین دانست زیرا در کنار قدرت پردازشی عالی، از آخرین فناوری و امکانات نیز بهره می برد. صفحه نمایش کم حاشیه، بدنه باریک و پردازنده نسل یازدهم اینتل از ویژگی های این لپ تاپ است.

کیفیت طراحی و ساخت

اولین چیزی که هنگام خرید لپ تاپ ایسوس  ZenBook UX325EA-KG779 متوجه می شوید ظاهر مدرن آن است. سازندگان از صفحه نمایشی با لبه های بسیار باریک استفاده کرده اند که تنها در محصولات سطح بالا دیده می شود. ایسوس ادعا می کند که این باریک ترین لپ تاپ 13 اینچی جهان با ضخامت 13.9 میلی متر است! استفاده از مواد سبک و باکیفیت وزن کل دستگاه را به حدود 1.11 کیلوگرم رسانده که واقعا عالی است. خوشبختانه ایسوس با فدا کردن پورت های مهمی مانند HDMI و USB-A تا این حد نازک نشده است و کاربران می توانند دستگاه های مختلفی را به لپ تاپ خود متصل کنند. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده طراحی کاملا ارگونومیک دستگاه به لطف استفاده از لولا Ergolift است. این طراحی ظاهر لپ تاپ ایسوس را زیبا می کند و در عین حال بهینه ترین شرایط را برای نوشتن برای شما فراهم می کند. مهندسان ایسوس از سیستم خنک کننده بهبود یافته و قدرتمندی در لپ تاپ ZenBook UX325EA استفاده کرده اند که طول عمر دستگاه را تضمین می کند.


مشخصات لپ تاپ UKS325EA i5

لپ تاپ zenbook 13 UX325EA از صفحه نمایش 13.3 اینچی با پنل IPS و نور پس زمینه LED برای نمایش تصاویر استفاده می کند. و باید بگوییم که خوب کار می کند. اندازه صفحه نمایش این مانیتور 1080 در 1920 پیکسل است و با پشتیبانی از طیف رنگی 100% sRGB، کاربران از کیفیت بالای تصاویر و بازتاب دقیق رنگ اطمینان دارند پردازنده Core i5-1135G7 با 4 هسته پردازشی که در حالت توربو به 4.2 گیگاهرتز می رسد. به قدری قدرتمند است که می تواند تمامی کارها را با کمترین تاخیر و کاهش سرعت انجام دهد.مهندسین ایسوس از 8 گیگابایت رم LPDDR4X استفاده کرده اند، بنابراین در اجرای همزمان برنامه ها مشکلی نخواهید داشت.اما لازم است بدانید که حافظه این لپ تاپ نمی تواند باشد. ارتقا یافته است. خبری از کارت گرافیک مجزا نیست و کاربران باید از Intel Iris برای به حداکثر رساندن سرعت پردازش دستگاه استفاده کنند.

سایر ویژگی های لپ تاپ Zenbook 13 UX325EA

ما با یکی از محصولات حرفه ای و مدرن ایسوس روبرو هستیم و این یعنی این دستگاه از کارایی بالایی برخوردار است. یکی از آنها نسخه Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 است که اتصال سریع و پایدار را تضمین می کند. نیروی مورد نیاز دستگاه را یک باتری لیتیوم یونی 4 سلولی 67 وات ساعت تامین می کند و با هر بار شارژ می توان از لپ تاپ تا 18 ساعت استفاده کرد. این باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و تنها در 49 دقیقه تا 60 درصد شارژ می شود. برای اتصال چند دستگاه به لپ تاپ Zenbook یک پورت USB 3.2، دو پورت Thunderbolt 4 (نوع USB-C) با پشتیبانی از انتقال تصویر و منبع تغذیه، یک پورت HDMI 2.1 و یک کارت خوان در نظر گرفته شده است.

قیمت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX325EA-KG779

Zenbook UX325EA با تمام ویژگی های فوق العاده ای که دارد، ممکن است به اندازه هزینه لپ تاپ توجه شما را جلب نکند. ایسوس تمام تلاش خود را کرده است تا جدیدترین قطعات سخت افزاری و تکنولوژی را در بسته ای مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار دهد و باید گفت که در این امر موفق بوده است. دستگاه آینده در حالی که از یک پردازنده قدرتمند بهره می برد، ظاهری مدرن با صفحه نمایش کم لبه و بدنه باریک دارد. چیزهایی که می توانید در محصولات کمتری پیدا کنید.

خرید لپ تاپ 13.3 اینچی ایسوس ZenBook UX325EA-KG779

یکی از مواردی که هنگام خرید لپ تاپ UX325EA i5  n از دیجی چه باید به آن توجه کنید این است که از پردازنده Core i5 نسل یازدهم با حافظه نهان 8 مگابایتی به همراه SSD M.2 استفاده می کند. یعنی برای انجام کارهای مهندسی یا اجرای بسیاری از برنامه های سنگین مشکلی نخواهید داشت.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com